Tuesday 24 January 2017

Hello from cohort 2!

Hello everyone! We’re AVO cohort 2 based in Koudougou, Burkina Faso. Please allow us to introduce ourselves...
Katie, team leader, 24, Manchester, England/Angleterre,
I’m excited to gain experience leading a multicultural team and to make a difference to people’s lives at the same time.
J’ai hâte de gagner de l’expérience de mener une équipe multiculturelle et de faire une différence dans les vies d’autres en même temps


Nadia, team leader, 27, Ouagadougou, Burkina Faso
ICS for me is an opportunity to discover different cultures. I have the ambition to through my ideas and work, give my contribution to improve the conditions of communities.
ICS fut pour moi une opportunité de découvrirs de différentes cultures. J’ avais pour ambition de contribuer de par mes idées et mon travail, d’apporter ma pierre à l’amélioration des conditions de communautés.

Keira-Lee, 22, Swansea, Wales/Pays de Galles
I am here to share my compassion, love and commitment with the project, with the intention to create a sustainable change, bringing happiness to everyone I meet.
Je suis la pour partager ma compassion, mon amour et mon engagement avec le projet, dans l’intention de créer un changement durable et rendre heureux tout le monde que je rencontre.


Romaric, 24, Ouagadougou, Burkina Faso
My vision is to personally help my country, to develop my language and experience and get better at building relationships.
Ma vision est d’apporter mon aide à mon pays, de développer ma langue et mon expérience et de développer mon milieu relationnel.

Elia, 18, West Sussex, England/Angleterre
I hope to make a positive and sustainable impact in the community by raising awareness of women’s rights.
J’espère avoir un impact positif et durable sur la communauté en sensibilisant la population sur les droits de la femme.

Ibrahim, 23, Ouagadougou, Burkina Faso
I would like to experience team work and become an active citizen for social development in the community.
Je voudrais expérimenter le travail d’équipe et devenir un citoyen actif pour le développement social des communautés.


Lucy, 22, Nairobi, Kenya/ St. Albans England/Angelterre
I would like to improve my language skills and work as a team to help those in need and make a lasting difference.
Je voudrais améliorer mes compétences linguistiques et travailler dans une équipe pour aider les personnes qui ont besoin et faire une différence durable.

Daouda, 25, Ouagadougou, Burkina Faso
I want to have experience working as a team, all together for the development of the community.
Je veux avoir de l’expérience dans un travail d’équipe, tous ensemble pour le développement de la communauté.


Tania, 18, Jersey, England/Angleterre
My goal similarly represents the vision of my project, AVO, which is to improve my life through the love of others.
Mon but reflet similairement la vision de mon projet, AVO, ce qui est d’améliorer la vie à travers l’amour d’autres.

Raissa, 24, Ouagadougou, Burkina Faso
I’m excited to help to grow lots of fruits and vegetables and to learn how to make soap and also contribute towards the happiness of the women and children of AVO.
J’ai hâte d`aider à produire beaucoup de fruits et légumes, d’apprendre à faire du savon et aussi contribuer au bonheur des femmes et des enfants de AVO.


Isabella, 19, Oxford, England/Angleterre
I want to help vulnerable people to untap their potential and empower others to make a sustainable change.
Je veux aider les personnes vulnérables à réaliser leurs potentiels et à habiliter les autres à faire un changement durable.

Sau-aid, 22 Ouagadougou, Burkina Faso
I love to meet new people and make great friends. I hope to give and receive rich knowledge during our placement in Koudougou.
J’adore rencontrer de nouvelles personnes et avoir de bons amis. J’espère donner et recevoir de riches connaissances durant notre placement a Koudougou.


Cheick Ahmed, 27, Ouagadougou, Burkina Faso
It’s a great pleasure for me to be involved in the active development of many communities in Centre-West region.
C’est avec un réel plaisir que je pourrai participer activement au développement durable de plusieurs communautés dans la région du centre-ouest.

Priyanka Morjaria, 22, London, England
I cannot wait to improve on my language and communication skills and develop friendships within my group. I hope to make a vast difference in our project.
J’ai tellement hâte d’améliorer mes compétences de langue et de communication et de développer des liens d’amitié parmi mon groupe. J’espère créer un grand différence dans notre projet.

No comments:

Post a Comment